Huomenta! Olin unohtanut sen tosiasian, että täällä päin ihmiset ei tykkää lukea, mitä jokin tv- sarjan henkilö sanoo, täällä se dupataan lähes aina omalle kielelle. Mulla on omassa huoneessani, omassa pienessä valtakunnassani, telkkari. Eilen aloin sitä räplätä ja sain sen toimimaankin, kun ensin olin vähän siirrellyt johtojen paikkoja.

Löysin ehkä noin 30kanavaa ja kielivalikoima on seuraava: saksa, ranska, italia, englanti ja sveitsinsaksa. Surffailun jälkeen päädyin katsomaan hetkeksi Harry Potteria ranskaksi. Vähän hölmöltähän se kuulosti, mutta onneks duppauksen taso on useimmiten parempaa kuin kotisuomessa(esim. Jali ja suklaatehdas:nouuuuuu!!!).

Mulla ei oikeastaan oo missään vaiheessa ollut ikävä telkkkaria, mutta nyt kun sen laittoi paikoilleen, on oikeastaan ihan kiva et se on olemassa. Jotenkin kotoisampi olo, vaikkei sieltä suomea kuulekaan.Vielä kun sieltä näkyisi täydelliset naiset ja ei dupattuna...huokaus. Yksi tv- addiktio  mulla siis on ja se on täykkärit. Joka maanantai oon Suomessa ottanut tuon tunnin itselleni, käynyt ehkä hakemassa siideriä ja suklaatakin, ottanut rennon asennon ja keskittynyt ah niin ihanaan hömppään:) Pitää tutkia, ehkä se löytyy täältäkin?

Nyt odottelen, et lapset herää ja alkaa piiiitkä päivä. Isäkään ei ilmeisesti ole kotona eli ollaan ihan keskenään. Kai.