Eilen tein mun toisen juoksulenkin näissä maisemissa.Yritän aina parhaani mukaan vaihdella reittejä, jotta ympäristö tulisi tutummaksi, jolloin olokin tuntuu kotoisammalta.Löysin ihan kivan pyöräilijöille tarkoitetun reitin, jossa oli aika paljon loivaa alamäkeä. Askel tuntui siis ihan hyvältä, kun ei tarvinnut punnertaa koko ajan taivasta kohti.

Juoksin noin puoli tuntia, mutta minulle alkoi pikkuhiljaa tulla sellainen tunne, ettei suunta ole välttämättä ihan oikea. Olin kyllä lähellä kylää, mutten löytänyt kävelytietä sinne. Loppuen lopulta tein "järkiratkaisun" jakäännyin takaisin. "Järkiratkaisu" se oli siitä syystä, että nythän mun piti, ylläripylläri, juosta pelkkää ylämäkeä. Pientä puuskutusta ja tuskaisia ilmeitä tää ylämäkijuoksu vaati, mut loppuen lopulta selvisin lenkistä ihan kunnialla.

Kotona punttasin vielä hieman perheen isän painoilla ja lopuksi kevyet venytykset. Teki taas gutaa kyllä.

Ai niin, mun juoksureitti ei itse asiassa tuu vaihtelemaan hirmuisasti ens viikkojen aikana. Nyt kaikille jalkapallo ja jalkapalloilija- faneille tiedoksi,että Sveitsin maajoukkue majoittuu ens maanantaista lähtien hotellissa, jonne on tästä noin puoli kilsaa. :) Kiinnostus jalkapalloon kasvoi hetkessä rutkasti...

Toinen jalkapalloon liittyvä vielä epävarma uutinen on, että saatan saada lipun areenalle, jossa on jättimäinen screeni, josta pelejä katsotaan. Siis ei mihinkään pubiin, vaan areenalle, jonne ei myöskään ole lippuja enää saatavílla. Perheen äidin työkaveri oli voittanut lippuja jostain ja mulla on mahikset saada sellainen. Toivotaan parasta:)