Perhe, jossa olen, asuu kolmikerroksisessa "kerrostalossa" ylimmässä kerroksessa.Suomalaisen näkökulmasta tämä ei oikein tunnu kerrostalolta, sillä tää on erittäin kaukana harmaasta tornista, jossa on pieniä ikkunoita ja neliön tai parin kokoisia parvekkeita. Tää on just tälläinen sveitsiläistyyppinen rakennus, sellainen mitä on kaikissa kuvissa ja piirretyissä.Koko ylin kerros on tämän perheen asuntoa, parveke on arviolta 40 neliötä, joten se tuntuu oikeastaan pieneltä pihalta. 1597703.jpg

Huoneita tässä on hmm. 7 + keittiö. Suurin osa huoneista on alakerrassa käytävän varrella ja isän työhuone sekä tv- huone on parvella. Itse pidän asuntoa todella käytännöllisenä ja kauniina. Tällaisessa kun saisi joku päivä asua niin tietäisin kyllä miten tän sisustaisin. Sormet ihan syyhyä:)

Mun huone on nurkassa omassa rauhassaan.(kuvassa oikeassa nurkassa) Myös tästä pääsee tuolle suurelle parvekkeelle. Mun huone on ehkä noin 20 neliötä eli oikein riittävän kokoinen. Ehkä parasta tässä huoneessa on kattoikkuna, josta olen aina haaveillut. Onhan tuo aika pieni, mutta hyvin siitä tulee valoa sisään. Toivon, ettei mulle tuu kokolattiamatosta allergiaa, jotta pystyisin olemaan koko ajan tässä huoneessa, etten joudu vaihtamaan lasten huoneeseen, joka on noin neljäsosa tästä ja keskellä taloa.

Vaikka mun huoneessa ei olekaan paljon kalusteita, tuntuu tää viihtyisältä ja omalta. On ihana pistää päivän päätteeksi ovi kiinni ja rauhoittua vähäksi aikaa koneelle:)