Se, etten ole kirjoittanut juoksusta pitkään aikaan  ei tarkoita, ettenkö juoksisi edelleen. :) Tosin heinäkuu meni ehkä kahden lenkin voimin, sillä olin koko ajan reissussa ja liikunta oli lähinnä päämäärätöntä kävelyä.

Pikkuhiljaa rytmi on alkanut loman jälkeen löytyä ja pari ihan hyvääkin lenkkiä olen jo käynyt tekemässä. Välillä kyllä ei nappaa noi mäet ei sitten yhtään. Nyt oon hillinyt itseäni sillein, että pakotan itteni kävelemään ylämäet, sillä sykkeet nousee ihan taivaisiin, jos ottaa yhtään juoksuaskelta. Itse haluan juosta matkaa, eivätkä kovan sykkeen lenkit ehkä oikein aja asiaa: etenkin kun ne kaikki tuppaavat olemaan sellaisia.

Artun kanssa meinattiin, että käydään kokeilemassa puolikas nyt syksyllä, ehkä lokakuussa. Olen yrittänyt hieman pidentää lenkkejä ja hiljentää vauhtia. Jos ihan rehellisiä ollaan, mulla ei ole mitään hajua, mikä mun kunto on tällä hetkellä. Yleensä sitä osaa vähän aavistella, mut nyt ei mitään tuntumaa siihen. Kunhan tuun Suomeen niin käyn sitten juoksentelee sykemittarin kanssa tuttuja lenkkejä ja vertaan aiempiin havaintoihin.

Täällä mulla ei siis ole edes ollut mittaria, mikä on toisaalta ihan hyväkin varmaan. On tullut ainakin mentyä fiiliksen mukaan:) Oli tarkoitus mennä tänään iltajuoksulle, mut taitaa jäädä. Olin päivän Lausannessa ja jalat on ihan pökkelöt ja päähänkin sattuu. Jätän siis aamuun ja kärsin sitten kahta kauheammin(aamulenkit tässä maastossa= ()(&/543e//(%/&¤%5475&(/)) :)