Hei pitkästä aikaa! Vuoret jäivät taakse ja tilalla on Suomen pannukakkumaa, kylmän aiheuttama nipistys poskissa ja kalenteri täynnä menoja suuntaan jos toiseen. Eli olen kotona!!! Nopea päivitys loppuajasta: uuden au pairin kanssa teimme huipun matkan Interlakeniin mun flunssasta huolimatta. Näin siis toisen kerran niitä \"oikeita\" vuoria ja olivat kyllä näkemisen arvoisia!!! Koko kesän huipennuksena oli kahden yön yli kestänyt matka Lyoniin Heliannan kanssa. Tämä reissu oli täynnä tapahtumia ja jännitystä, josta lisää myöhemmin. Lyonin reissun kohokohtana oli Coldplayn eli Kylmäsoiton keikka Halle tony garnierissa. Pakko sanoa, että tää oli kyllä yksi elämäni mahtavimmista reissuista ikinä, kiitos Helianna!! Tämä hetki: Olen innostunut, hämmästynyt, väsynyt, jännittynyt, odottavainen, sosiaalinen ja kaikkea muuta mahdollista. On ihana olla ihmisten keskellä, nähdä vanhoja tuttuja ja uusia kasvoja. Toisaalta olen ihmeissäni siitä, että olen taas täällä ja kaikki on vähän niin kuin ennenkin, mikä on kyllä mukavaa ja rauhoittavaa. Vkonloppuna suuntaan Mikkeliin rauhoittumaan vkonlopusta ja nauttimaan saunasta ja rauhasta. Ensi viikolla on tarkoitus hyökätä kandin pariin. Tekemistä riittää, mutta se on vaan hyvä. Kunhan vain saisi jostakin aloitettua ja keskityttyä yhteen asiaan kerrallaan... Helposti alan hosumaan sitä sun tätä, jolloin ei saa mitään aikaiseksi. Niin, olen kuin Liisa Ihmemaassa ja kestää hetken, ennen kuin ihmetellyltä jää aikaa siihen, että saan arjesta kiinni.Mutta pääasia on, että tämä oli tän astisen elämäni ikimuistoisin kesä, jota en ikinä unohda. Ja nyt olen kotona :)